Odkryj łóżka Bonami Selection | Wybierz swoje nowe łóżko →
50 zł dla CiebieRejestracjaLogowanieKoszykMenu

Proces zwrotu produktów

Zamówiony produkt nie przypadł Ci do gustu, towar dotarł do Ciebie uszkodzony lub inaczej wyobrażałeś go sobie wyobrażałeś? Nie ma problemu! Na Bonami możesz zwrócić zamówienie bez względu na to, czy chodzi o poduszkę, czy dużą sofę. Instrukcję, jak dokonać zwrotu standardowych i wielkogabarytowych produktów znajdziesz na tej stronie.

Zwrot dużych mebli:

Na przykład sofy, stołu, fotela lub dużej komody.

1. Odezwij się do naszego działu obsługi klienta

Daj nam znać, co i kiedy chcesz zwrócić, a my wszystko załatwimy.

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który pomoże Ci rozwiązać reklamację.

Jeśli otrzymałeś uszkodzony towar, wyślij nam zdjęcia opakowania i produktu w ciągu 2 dni na e-mail pomoc@bonami.pl, w przeciwnym razie nie będziemy mogli reklamować towaru u przewoźnika.

2. Kurier bezpłatnie odwiezie produkt do nas

Zwracany produkt zostanie odebrany przez jednego z naszych przewoźników.

  • Termin odbioru umówisz z naszym działem obsługi klienta, a my zajmiemy się całą resztą. W przypadku, kiedy przewoźnik nie będzie mógł zaakceptować terminu odbioru paczki, skontaktuje się bezpośrednio z Tobą, by uzgodnić nowy termin.
  • Ze względu na duże obciążenie dostawców, nie jesteśmy w stanie podać konkretnej godziny odbioru zwracanej paczki.
  • Podczas przekazywania paczki przewoźnikowi poproś o potwierdzenie przyjęcia paczki. Chcemy mieć pewność, że zwracany produkt nigdzie się nie zgubi.
  • Koszty całego transportu ponosimy my. Nie zapomnij pobrać i wypełnić formularza reklamacyjnego, który dołączysz do przesyłki. Wstępnie wypełniony formularz reklamacyjny znajdziesz również w zakładce Moje zamówienia.

formularz reklamacyjny

3. Jak tylko rozpatrzymy zwrot, zwrócimy Ci pieniądze lub wyślemy inny produkt

Na przetworzenie zwrotu mamy 14 dni. W tym czasie prześlemy Ci pieniądze na konto podane w formularzu reklamacyjnym.

Zwrot innych produktów

Na przykład lampy, dekoracji lub tekstyliów.

1. Wypełnij formularz reklamacyjny

Wstępnie wypełniony formularz reklamacyjny znajdziesz w zakładce Moje zamówienia. Otrzymałeś go również wraz z fakturą na swój adres e-mail. Możesz też pobrać niewypełniony formularz za pomocą przycisku poniżej.

Nie zapomnij dołączyć formularza do zwracanej przesyłki.

Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, dołącz do paczki kartkę z numerem zamówienia oraz numerem rachunku, na który chcesz, abyśmy zwrócili pieniądze.

formularz reklamacyjny

2. Starannie zapakuj produkt

Produkt przywróć do pierwotnego stanu. Starannie zapakuj go do oryginalnego opakowania. Ważne, aby produkt był chroniony przed możliwymi uszkodzeniami. Do tego doskonale nadadzą się gazety lub papier. W przypadku delikatnych przedmiotów zalecamy użyć folii bąbelkowej lub pianki.

Paczka musi zawierać:

  • zwracany produkt
  • wypełniony formularz reklamacyjny (lub przynajmniej numer zamówienia i numer rachunku bankowego)
  • materiał wypełniający zapobiegający uszkodzeniom

3. Odeślij do nas paczkę

Produkt możesz zwrócić na 3 sposoby.


1. Odbiór przesyłki przez DPD

Bezpłatny zwrot DPD (można zamówić do 120 dni od momentu otrzymania przesyłki): zamów przez ten link.

2. Paczkomat

Bezpłatny zwrot w Paczkomacie dotyczy małych przesyłek o wadze do 10 kg i maksymalnej długości jednego boku 64 cm. Zwrot możesz zamówić przez ten link.

3. Na własny koszt

Jeśli chcesz odesłać produkt na własny koszt, zaadresuj paczkę:

DPD - Bonami zwroty
Konstytucji 3-ego Maja 12
58-506 Jelenia Góra
Polska

Punkt zwrotu znajduje się w magazynie firmy kurierskiej DPD.
Zwrot należy wysłać za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, w przeciwnym razie nie będzie przyjęta i może zostać zwrócona.

4. Poczekaj na zwrot pieniędzy

Na przetworzenie zwrotu mamy 14 dni. W tym czasie prześlemy Ci pieniądze na konto podane w formularzu reklamacyjnym.

365 dni na zwrot

Jak działa zwrot do 365 dni?

Jeśli odeślesz do nas towar w oryginalnym opakowaniu do 14 dni od odebrania przesyłki, zwrócimy Ci pełną sumę na konto.

Nie zdążyłeś?

  • Nierozpakowane produkty nadal możesz zwrócić w terminie do 365 dni. Sumę, którą zwrócimy pomniejszymy o 5% od ceny zakupu za każdy miesiąc (licząc od dnia odebrania przesyłki).
  • W przypadku, że zwrócisz towar bez oryginalnego opakowania, sumę do zwrotu pomniejszymy o kolejne 15% w stosunku do ceny zakupu. Pokryjemy w ten sposób tylko najistotniejsze koszty związane ze zwrotem niekompletnego produktu.
  • Sumę zwrócimy Ci na konto. W formularzu zwrotu (w linku poniżej) wystarczy wpisać numer konta bankowego, na które mamy zwrócić środki. Jeśli masz takie życzenie, możemy także zwrócić należność w formie punktów do wykorzystania na kolejne zakupy.

Jak postępować przy zwrocie w terminie do 365 dni?

  1. Wypełnij formularz zwrotu i włóż go do przesyłki ze zwracanym towarem lub wyślij go e-mailem na adres: pomoc@bonami.pl.
  2. Produkt doprowadź do pierwotnego stanu. Dokładnie go zapakuj (najlepiej włóż do oryginalnego pudełka). Ważne jest, by zapakować towar tak, aby był chroniony przed uszkodzeniami.
  3. Uwaga! Produkty nie mogą być zużyte, uszkodzone, zanieczyszczone ani zniszczone. Na takie produkty nie obowiązuje możliwość zwrotu w terminie do 365 dni.
  4. Odeślij paczkę. Wszystkie możliwości nadania przesyłki znajdziesz na tej stronie w części „Odeślij do nas paczkę”.
  5. W terminie do 14 dni od otrzymania zwracanego towaru zwrócimy Ci należność na konto bankowe.

Zwracasz produkt wielkogabarytowy?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który zamówi transport zwracanego mebla.

Uwaga

Formularz zwrotu musi do nas dotrzeć w terminie do 365 dni od odebrania przez Ciebie przesyłki. Jeśli zwracasz towar w ostatnim momencie, wyślij formularz mailem, a następnie niezwłocznie – w terminie do 14 dni od wysłania maila – nadaj paczkę ze zwrotem. Do przesyłki dołącz drukowaną wersję formularza.

Czy możliwość zwrotu do 365 dni dotyczy wszystkich produktów?

Jeśli kupiłeś u nas materac, możesz go zwrócić w terminie do 45 dni. Zwrot do 365 dni nie dotyczy kosmetyków i produktów drogeryjnych. Szczegółowe informacje znajdziesz w zasadach reklamacji.

Najczęściej zadawane pytania

Zwracam towar. Jak długo zajmie odzyskanie pieniędzy?

Jeśli odeślesz nam towar w oryginalnym opakowaniu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, zwrócimy pełną kwotę na Twoje konto. Nie zdążyłeś? Nadal możesz zwrócić produkt w oryginalnym opakowaniu. Potrącimy 5% z ceny zakupu za każde rozpoczęte 30 dni (liczone od 15 dnia od daty odbioru przesyłki), dzięki czemu pokryjemy najważniejsze koszty związane ze zwrotem. Jeśli dokonałeś u nas zakupu materaca, możesz go zwrócić do 45 dni. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszych zasadach reklamacji.

Jak przygotować towar do zwrotu i jak go zwrócić?

Zapakuj produkt tak, aby zapobiec ewentualnym uszkodzeniom podczas transportu. Paczka powinna zawierać: zwracany produkt, wypełniony formularz reklamacyjny, materiał wypełniający zapobiegający dalszym uszkodzeniom (folia bąbelkowa, gazeta, polistyren itd.). Możesz zwrócić zamówienie łatwo i bezpłatnie w Paczkomacie lub zamawiając odbiór przesyłki przez kuriera DPD.

Czy zwrot jest darmowy?

Zwrot towarów wielkogabarytowych jest bezpłatny. W przypadku innych produktów zwrot jest bezpłatny, jeśli korzystasz z wysyłki za pośrednictwem DPD lub Paczkomatu.

Czy należy reklamować cały produkt, czy wystarczy zwrócić tylko zepsutą część?

Jeśli masz taką możliwość, prześlij nam zdjęcia uszkodzonego towaru, a nasz dział reklamacji ustali z Tobą szczegóły. W przypadku zwrotu reklamowanego towaru bez przesłania zdjęć, konieczny jest zwrot całego produktu.

Jak działa zwrot do 365 dni?

Jeśli odeślesz do nas towar w oryginalnym opakowaniu do 14 dni od odebrania przesyłki, zwrócimy Ci pełną sumę na konto.

Nie zdążyłeś?

  • Nierozpakowane produkty nadal możesz zwrócić w terminie do 365 dni. Sumę, którą zwrócimy pomniejszymy o 5% od ceny zakupu za każdy miesiąc (licząc od dnia odebrania przesyłki).
  • W przypadku, że zwrócisz towar bez oryginalnego opakowania, sumę do zwrotu pomniejszymy o kolejne 15% w stosunku do ceny zakupu. Pokryjemy w ten sposób tylko najistotniejsze koszty związane ze zwrotem niekompletnego produktu.
  • Sumę zwrócimy Ci na konto. W formularzu zwrotu (w linku poniżej) wystarczy wpisać numer konta bankowego, na które mamy zwrócić środki. Jeśli masz takie życzenie, możemy także zwrócić należność w formie punktów do wykorzystania na kolejne zakupy.

Jak postępować przy zwrocie w terminie do 365 dni?

  1. Wypełnij formularz zwrotu i włóż go do przesyłki ze zwracanym towarem lub wyślij go e-mailem na adres: pomoc@bonami.pl.
  2. Produkt doprowadź do pierwotnego stanu. Dokładnie go zapakuj (najlepiej włóż do oryginalnego pudełka). Ważne jest, by zapakować towar tak, aby był chroniony przed uszkodzeniami.
  3. Uwaga! Produkty nie mogą być zużyte, uszkodzone, zanieczyszczone ani zniszczone. Na takie produkty nie obowiązuje możliwość zwrotu w terminie do 365 dni.
  4. Odeślij paczkę. Wszystkie możliwości nadania przesyłki znajdziesz na tej stronie w części „Odeślij do nas paczkę”.
  5. W terminie do 14 dni od otrzymania zwracanego towaru zwrócimy Ci należność na konto bankowe.
Zwracasz produkt wielkogabarytowy? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który zamówi transport zwracanego mebla.

Uwaga: formularz zwrotu musi do nas dotrzeć w terminie do 365 dni od odebrania przez Ciebie przesyłki. Jeśli zwracasz towar w ostatnim momencie, wyślij formularz mailem, a następnie niezwłocznie – w terminie do 14 dni od wysłania maila – nadaj paczkę ze zwrotem. Do przesyłki dołącz drukowaną wersję formularza.

Czy możliwość zwrotu do 365 dni dotyczy wszystkich produktów?
Jeśli kupiłeś u nas materac, możesz go zwrócić w terminie do 45 dni. Zwrot do 365 dni nie dotyczy kosmetyków i produktów drogeryjnych. Szczegółowe informacje znajdziesz w zasadach reklamacji.



Chcesz dowiedzieć się więcej?

infolinia 71 66 191 76 / w dni robocze od 8:00 do 16:00
whatsapp  +420 232 005 040
online chat (znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu)