Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który pomoże Ci rozwiązać reklamację.
Jeśli otrzymałeś uszkodzony towar, wyślij nam zdjęcia opakowania i produktu w ciągu 2 dni na e-mail pomoc@bonami.pl, w przeciwnym razie nie będziemy mogli reklamować towaru u przewoźnika.Zwracany produkt zostanie odebrany przez jednego z naszych przewoźników.
Wstępnie wypełniony formularz reklamacyjny znajdziesz w zakładce
Moje zamówienia. Otrzymałeś go również wraz z fakturą na swój adres e-mail. Możesz też pobrać niewypełniony formularz za pomocą przycisku poniżej.
Nie zapomnij dołączyć formularza do zwracanej przesyłki.
Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, dołącz do paczki kartkę z numerem zamówienia oraz numerem rachunku, na który chcesz, abyśmy zwrócili pieniądze.
formularz reklamacyjny
Produkt przywróć do pierwotnego stanu. Starannie zapakuj go do oryginalnego opakowania. Ważne, aby produkt był chroniony przed możliwymi uszkodzeniami. Do tego doskonale nadadzą się gazety lub papier. W przypadku delikatnych przedmiotów zalecamy użyć folii bąbelkowej lub pianki.
Paczka musi zawierać:
Produkt możesz zwrócić na 3 sposoby.
1. Odbiór przesyłki przez DPD
Bezpłatny zwrot DPD (można zamówić do 120 dni od momentu otrzymania przesyłki): zamów przez ten link.
2. Paczkomat
Bezpłatny zwrot w Paczkomacie dotyczy małych przesyłek o wadze do 10 kg i maksymalnej długości jednego boku 64 cm. Zwrot możesz zamówić przez ten link.
3. Na własny koszt
Jeśli chcesz odesłać produkt na własny koszt, zaadresuj paczkę:
DPD - Bonami zwroty
Konstytucji 3-ego Maja 12
58-506 Jelenia Góra
Polska
Punkt zwrotu znajduje się w magazynie firmy kurierskiej DPD.
Zwrot należy wysłać za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, w przeciwnym razie nie będzie przyjęta i może zostać zwrócona.
Jeśli odeślesz do nas towar w oryginalnym opakowaniu do 14 dni od odebrania przesyłki, zwrócimy Ci pełną sumę na konto.
Nie zdążyłeś?
Jeśli odeślesz do nas towar w oryginalnym opakowaniu do 14 dni od odebrania przesyłki, zwrócimy Ci pełną sumę na konto.
Nie zdążyłeś?
Jak postępować przy zwrocie w terminie do 365 dni?
Uwaga: formularz zwrotu musi do nas dotrzeć w terminie do 365 dni od odebrania przez Ciebie przesyłki. Jeśli zwracasz towar w ostatnim momencie, wyślij formularz mailem, a następnie niezwłocznie – w terminie do 14 dni od wysłania maila – nadaj paczkę ze zwrotem. Do przesyłki dołącz drukowaną wersję formularza.
Czy możliwość zwrotu do 365 dni dotyczy wszystkich produktów?
Jeśli kupiłeś u nas materac, możesz go zwrócić w terminie do 45 dni. Zwrot do 365 dni nie dotyczy kosmetyków i produktów drogeryjnych. Szczegółowe informacje znajdziesz w zasadach reklamacji.