Black Friday | Do -60% na ponad 40 000 produktów →
50 zł dla CiebieRejestracjaLogowanieKoszykMenu

Proces reklamacji produktów

W Bonami dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty były dobrej jakości i dotarły do Ciebie w idealnym stanie. Czasami jednak może dojść do nieszczęśliwej sytuacji. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie informacje, jak postępować w przypadku reklamacji standardowych i wielkogabarytowych produktów.

Reklamacja dużych mebli

Na przykład sofy, stołu, fotela lub dużej komody.

1. Odezwij się do naszego działu obsługi klienta

Daj nam znać, co i kiedy chcesz zwrócić, a my wszystko załatwimy.

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który pomoże Ci rozwiązać reklamację.

Gdy kontaktujesz się z nami, przygotuj:
  • Opis wady. Krótko opisz wadę. To pomoże przyspieszyć przetwarzanie Twojej reklamacji.
  • Zdjęcia wady. Prawidłowe sfotografowanie wady pomoże nam przyspieszyć przetworzenie Twojej reklamacji. Zrób zdjęcia produktu zarówno z dużej odległości, jak i szczegółów w miejscu uszkodzenia. W przypadku nowo dostarczonych produktów, zrób również zdjęcie opakowania i wypełnienia opakowania.
  • 2. Kurier bezpłatnie odwiezie produkt do nas

    Zwracany produkt zostanie odebrany przez jednego z naszych przewoźników.

    • Termin odbioru umówisz z naszym działem obsługi klienta, a my zajmiemy się całą resztą. W przypadku, kiedy przewoźnik nie będzie mógł zaakceptować terminu odbioru paczki, skontaktuje się bezpośrednio z Tobą, by uzgodnić nowy termin.
    • Ze względu na duże obciążenie dostawców, nie jesteśmy w stanie podać konkretnej godziny odbioru zwracanej paczki.
    • Podczas przekazywania paczki przewoźnikowi poproś o potwierdzenie przyjęcia paczki. Chcemy mieć pewność, że zwracany produkt nigdzie się nie zgubi.
    • Koszty całego transportu ponosimy my. Nie zapomnij pobrać i wypełnić formularza reklamacyjnego, który dołączysz do przesyłki. Wstępnie wypełniony formularz reklamacyjny znajdziesz również w zakładce Moje zamówienia.

    3. Jak tylko rozpatrzymy reklamację, zwrócimy Ci pieniądze lub wyślemy inny produkt

    Okres gwarancji wynosi 2 lata. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 30 dni i umówimy się z Tobą na wymianę towaru lub zwrot pieniędzy. Reklamacja to bardziej skomplikowany administracyjnie proces, więc jeśli coś się przedłuży po naszej stronie, niezwłocznie Cię o tym poinformujemy.

    Reklamacja innych produktów

    Na przykład lampy, dekoracji lub tekstyliów.

    1. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i udokumentuj wady towaru

    Wyślij maila na pomoc@bonami.pl, a w tytule wpisz „Reklamacja” + numer Twojego zamówienia.

    Do e-maila załącz:

    • Opis wady. Krótko opisz wadę. To pomoże przyspieszyć Twoją reklamację.
    • Zdjęcia wady. Prawidłowe sfotografowanie wady pomoże nam przyspieszyć przetworzenie Twojej reklamacji. Zrób zdjęcia produktu zarówno z dużej odległości, jak i szczegółów w miejscu uszkodzenia. W przypadku nowo dostarczonych produktów, zrób również zdjęcie opakowania i wypełnienia opakowania.

    Opakowania transportowe i handlowe należy zachować na czas reklamacji. To znacznie uprości cały proces. Jeśli otrzymasz od kuriera uszkodzoną paczkę, możesz ją przyjąć. Wystarczy ją sfotografować i spisać z przewoźnikiem protokół szkody. Dzięki temu cały proces reklamacji będzie szybszy.

    2. Poczekaj na odpowiedź i sugestie dalszych działań

    Nasz dział obsługi klienta zorganizuje odbiór reklamowanych produktów. Usługa jest bezpłatna. Uzgodnisz również, czy chcesz wymienić towar, czy wolisz otrzymać zwrot pieniędzy na konto.

    Najczęściej zadawane pytania

    Zwracam towar. Jak długo zajmie odzyskanie pieniędzy?

    Jeśli odeślesz nam towar w oryginalnym opakowaniu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, zwrócimy pełną kwotę na Twoje konto. Nie zdążyłeś? Nadal możesz zwrócić produkt w oryginalnym opakowaniu. Potrącimy 5% z ceny zakupu za każde rozpoczęte 30 dni (liczone od 15 dnia od daty odbioru przesyłki), dzięki czemu pokryjemy najważniejsze koszty związane ze zwrotem. Jeśli dokonałeś u nas zakupu materaca, możesz go zwrócić do 45 dni. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszych zasadach reklamacji.

    Jak przygotować towar do zwrotu i jak go zwrócić?

    Zapakuj produkt tak, aby zapobiec ewentualnym uszkodzeniom podczas transportu. Zwracana paczka powinna zawierać: reklamowany lub zwracany produkt, wypełniony formularz reklamacyjny, materiał wypełniający zapobiegający dalszym uszkodzeniom (folia bąbelkowa, gazeta, polistyren itd.). Możesz zwrócić zamówienie łatwo i bezpłatnie w Paczkomacie lub zamawiając odbiór przesyłki przez kuriera DPD.

    Czy zwrot jest darmowy?

    Zwrot towarów wielkogabarytowych jest bezpłatny. W przypadku innych produktów zwrot jest bezpłatny, jeśli korzystasz z wysyłki za pośrednictwem DPD lub Paczkomatu.

    Czy należy reklamować cały produkt, czy wystarczy zwrócić tylko zepsutą część?

    Jeśli masz taką możliwość, prześlij nam zdjęcia uszkodzonego towaru, a nasz dział reklamacji ustali z Tobą szczegóły. W przypadku zwrotu reklamowanego towaru bez przesłania zdjęć, konieczny jest zwrot całego produktu.

    Co zrobić, jeśli otrzymałem produkt z wadą, której nie można sfotografować?

    W takim przypadku możesz przesłać nam wideo lub zwrócić produkt bezpośrednio do nas.

    Chcesz dowiedzieć się więcej?

    infolinia 71 66 191 76 / w dni robocze od 8:00 do 16:00
    whatsapp  +420 232 005 040
    online chat (znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu)