Black Friday | Do -60% na ponad 40 000 produktów →
50 zł dla CiebieRejestracjaLogowanieKoszykMenu

Reklamacja i zwrot

Zamówiony produkt nie przypadł Ci do gustu, towar dotarł do Ciebie uszkodzony lub inaczej wyobrażałeś go sobie wyobrażałeś? Nie ma problemu! Na Bonami możesz zwrócić zamówienie bez względu na to, czy chodzi o poduszkę, czy dużą sofę. Instrukcję, jak dokonać zwrotu standardowych i wielkogabarytowych produktów znajdziesz na tej stronie.

Aż 365 dni na zwrot
Aż 45 dni na zwrot materaca
Darmowy, bezproblemowy zwrot produktów wielkogabarytowych

Reklamacja produktów

Towar dotarł uszkodzony, niekompletny lub uszkodził się podczas użytkowania.

Zwrot produktu

Towar nie wygląda tak jak na zdjęciu, nie podoba mi się lub po prostu zmieniłem zdanie.

Najczęściej zadawane pytania

Zwracam towar. Jak długo zajmie odzyskanie pieniędzy?

Na przetworzenie zwrotu mamy 14 dni. W tym czasie prześlemy Ci pieniądze na konto podane w formularzu reklamacyjnym.

Jak przygotować towar do zwrotu i jak go zwrócić?

Zapakuj produkt tak, aby zapobiec ewentualnym uszkodzeniom podczas transportu. Zwracana paczka powinna zawierać: reklamowany lub zwracany produkt, wypełniony formularz reklamacyjny, materiał wypełniający zapobiegający dalszym uszkodzeniom (folia bąbelkowa, gazeta, polistyren itd.). Możesz zwrócić zamówienie łatwo i bezpłatnie w Paczkomacie lub zamawiając odbiór przesyłki przez kuriera DPD.

Czy zwrot jest darmowy?

Zwrot towarów wielkogabarytowych jest bezpłatny. W przypadku innych produktów zwrot jest bezpłatny, jeśli zamówisz zwrot za pośrednictwem DPD lub Paczkomatu korzystając z linku na naszej stronie.

Czy należy reklamować cały produkt, czy wystarczy zwrócić tylko zepsutą część?

Jeśli masz taką możliwość, prześlij nam zdjęcia uszkodzonego towaru, a nasz dział reklamacji ustali z Tobą szczegóły. W przypadku zwrotu reklamowanego towaru bez przesłania zdjęć, konieczny jest zwrot całego produktu.

Co zrobić, jeśli otrzymałem niekompletny produkt?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i prześlij nam zdjęcia opakowania oraz etykiety wysyłkowej. Jak najszybciej się z Tobą skontaktujemy i ustalimy rozwiązanie.

Co zrobić, jeśli otrzymałem produkt z wadą, której nie można sfotografować?

W takim przypadku możesz przesłać nam wideo lub zwrócić produkt bezpośrednio do nas.

Co zrobić, jeśli otrzymałem inny produkt?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i prześlij nam zdjęcia opakowania oraz etykiety wysyłkowej. Jak najszybciej się z Tobą skontaktujemy i ustalimy rozwiązanie.

Co zrobić, jeśli otrzymałem inną kwotę niż oczekiwałem?

Najpierw sprawdź fakturę i wysokość zastosowanych rabatów. Jeśli kwota nadal się nie zgadza, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie.

Co mam zrobić, jeśli nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy za reklamację?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

infolinia 71 66 191 76 / w dni robocze od 8:00 do 16:00
whatsapp  +420 232 005 040
online chat (znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu)