Gdy paczka opuści nasz magazyn, dostaniesz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. DPD po przyjęciu Twojej przesyłki wyśle Ci wiadomość e-mail ze szczegółami doręczenia. Paczkę możesz przekierować do innego punktu odbioru lub automatu paczkowego. Jak tylko paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie automatu, otrzymasz od firmy DPD e-mail i SMS z potwierdzeniem dostarczenia przesyłki do automatu. Do odbioru paczki konieczne jest posiadanie telefonu z Bluetooth, połączenie z internetem oraz aplikacja DPD Mobile (do pobrania za pomocą poniższego linku). Płatność przy odbiorze nie jest możliwa.
Kontakt: 22 571 52 52
Automaty Paczkowe DPD
Gdy paczka opuści nasz magazyn, dostaniesz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. DPD po przyjęciu Twojej przesyłki wyśle Ci wiadomość e-mail ze szczegółami doręczenia. Paczkę możesz przekierować do innego punktu odbioru lub automatu paczkowego. Jak tylko paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie punktu Pickup, otrzymasz od firmy DPD e-mail oraz SMS z potwierdzeniem dostarczenia przesyłki do punktu i kodem odbioru. Status doręczenia możesz śledzić w aplikacji DPD Mobile (do pobrania za pomocą poniższego linku). Płatność przy odbiorze nie jest możliwa.
Kontakt: 22 571 52 52
DPD Pickup
Po wysłaniu paczki z naszego magazynu, dostaniesz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Po przyjęciu Twojej przesyłki InPost wyśle Ci wiadomość e-mail z przewidywaną datą dostawy. Jak tylko paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu, InPost wyśle e-mail i SMS z kodem, dzięki któremu odbierzesz swoją przesyłkę. Paczka będzie na Ciebie czekała 48 godzin od pierwszego powiadomienia. Jeśli Twoja paczka nie zmieści się do skrytki Paczkomatu, dostarczymy ją kurierem InPost. W związku z tym, w kolejnym kroku proszę podać adres, na który paczka miałaby być wysłana.
Płatność przy odbiorze nie jest możliwa.
Kontakt: 722 444 000, 746 600 000
Mniejsze paczki o wadze do 10 kg, na przykład dekoracje, takie jak świecznik, lustro lub zestaw talerzy.
Większe paczki o wadze do 30 kg, takie jak złożona komoda, stół, krzesła lub zwinięty dywan o długości do 175 cm.
Głównie meble takie jak duży stół, łóżko, narożnik lub większy dywan.
Jeżeli w swoim koszyku masz produkty na zamówienie oraz dostępne od ręki, za dodatkową opłatą możesz rozdzielić przesyłkę na dwie paczki. Dzięki temu wybrane produkty sprawią Ci radość nieco wcześniej.
Jeśli nie odpowiada Ci przewidywany termin dostawy, przy składaniu zamówienia w ostatnim kroku możesz wysłać wiadomość do działu obsługi klienta.
Jeśli chcesz przesunąć termin dostawy już po złożeniu zamówienia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Zmienimy go na taki, który Ci odpowiada. Jeśli przesyłka została już nadana, zmiany daty możesz dokonać bezpośrednio w firmie kurierskiej.