Zniżka 15% z kodem WIOSNA15 | Zaoszczędź jeszcze dziś →
-20% na dywany Flair Rugs z kodem FLAIR20 | Zaoszczędź jeszcze dziś →
20 zł dla CiebieRejestracjaLogowanieKoszykMenu

Wszystko o zakupach

Jesteśmy sklepem internetowym z codzienną dawką inspiracji i najszerszą ofertą pięknych produktów do mieszkania. Mamy dla Ciebie ponad 20 000 popularnych produktów dostępnych od ręki, które wyślemy do Ciebie nawet już w kilka godzin od złożenia zamówienia.

Najczęściej zadawane pytania

Jak postępować przy reklamacji produktu?

Napisz do nas na adres pomoc@bonami.pl. Wypełnij formularz reklamacyjny, zapakuj produkt w pudełko i odeślij paczkę na adres:

Bonami zwroty - DPD
Konstytucji 3-ego Maja 12
58-506 Jelenia Góra
Polska

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Informacje o statusie zamówienia i przewidywanej dostawie znajdziesz na swoim koncie Bonami, w sekcji Moje zamówienia. Poinformujemy Cię również o wszelkich zmianach statusu zamówienia, wysyłając e-mail na Twój adres podany podczas tworzenia zamówienia.

Jak mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Jeśli chcesz w jakikolwiek sposób zmienić zamówienie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i podaj numer zamówienia, które chcesz zmienić lub anulować. Poinformuj, jaką zmianę chcesz wprowadzić i z jakiego powodu (zmiana daty dostawy, zmiana adresu dostawy, dodanie produktu do zamówienia, anulowanie zamówienia,...). Numer swojego zamówienia znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub na koncie Bonami w sekcji Moje zamówienia.

Obsługa klienta

pomoc@bonami.pl
71 66 191 76 - w dni robocze od 8:00 do 16:00