Zniżka 15% z kodem WIOSNA15 | Zaoszczędź jeszcze dziś →
-20% na dywany Flair Rugs z kodem FLAIR20 | Zaoszczędź jeszcze dziś →
20 zł dla CiebieRejestracjaLogowanieKoszykMenu

Dostawa

Do domu, do pracy, do sąsiadki lub do Paczkomatu InPost. Na Bonami dostarczymy Twoje zamówienie tam, gdzie Ci to pasuje. Przesyłkę więc odbierzesz bez problemu, nawet jeśli pracujesz na zmiany. Wszystko spokojnie i bez stresu, Wystarczy wybrać preferowany sposób doręczenia.

Odbiór osobisty

InPost Paczkomaty

  • 9 zł
  • Ponad 22 000 punktów odbioru w całej Polsce
  • Paczka poczeka na Ciebie 48 godzin
  • Po wysłaniu paczki z naszego magazynu, dostaniesz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Po przyjęciu Twojej przesyłki InPost wyśle Ci wiadomość e-mail z przewidywaną datą dostawy. Jak tylko paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu, InPost wyśle e-mail i SMS z kodem, dzięki któremu odbierzesz swoją przesyłkę. Paczka będzie na Ciebie czekała 48 godzin od pierwszego powiadomienia. Jeśli Twoja paczka nie zmieści się do skrytki Paczkomatu, dostarczymy ją kurierem InPost. W związku z tym, w kolejnym kroku proszę podać adres, na który paczka miałaby być wysłana. Płatność przy odbiorze nie jest możliwa.

    Kontakt: 722 444 000, 746 600 000

    Dostawa na adres

    DPD

  • 16 zł
  • Dostawa na terenie całej Polski
  • Płatność kartą lub gotówką +8 zł


  • Po odebraniu od nas Twojej paczki, kurier wyśle Ci SMS oraz e-mail z przewidywaną datą doręczenia. Adres i datę dostawy będziesz mógł zmienić w aplikacji DPD, instrukcję otrzymasz w wiadomości e-mail bezpośrednio od DPD. W dniu dostawy otrzymasz wiadomość SMS i e-mail z 2-godzinnym przedziałem czasowym doręczenia.
    W dniu dostawy DPD poinformuje Cię o planowanej godzinie doręczenia. Zmiana daty lub miejsca dostawy jest możliwa w aplikacji DPD, do której link otrzymasz w wiadomości e-mail.

    Kontakt: +48 22 577 55 55

    Kurier InPost

  • 16 zł
  • Dostawa na terenie całej Polski
  • Brak możliwości płatności przy odbiorze


  • Po wysłaniu paczki odtrzymasz od nas e-mail z linkiem do śledzenia oraz wiadomość od InPostu z potwierdzeniem nadania Twojej paczki. W dniu dostawy otrzymasz wiadomość SMS i e-mail z przybliżonym czasem dostawy.

    Kontakt do InPostu: 722 444 000

    DHL

  • 16 zł
  • Dostawa na terenie całej Polski
  • Płatność kartą lub gotówką +8 zł


  • Po odebraniu od nas Twojej paczki, kurier wyśle Ci e-mail z przewidywaną datą doręczenia oraz numerem PIN, który należy podać kurierowi przy odbiorze przesyłki. Jeśli nie będziesz w dniu dostawy pod wskazanym adresem, paczkę możesz łatwo przekierować do jednego z ponad 13000 Punktów Obsługi Paczek DHL POP. Szczegółową instrukcję przekierowania paczki znajdziesz w e-mailu od DHL.
    W dniu dostawy otrzymasz wiadomość SMS i e-mail z 2-godzinnym przedziałem czasowym doręczenia oraz numerem telefonu do kuriera.
    Po pierwszej nieudanej próbie doręczenia paczka zostanie przekierowana do najbliższego punktu DHL POP.

    Kontakt: +48 42 6 345 345

    Dostawa produktów wielkogabarytowych

    Zadbano/DTS

  • Na terenie całej Polski
  • 79 zł do 249 zł w zależności od wielkości produktu
  • Wniesienie do mieszkania +150 zł bez względu na piętro czy możliwość transportu windą
  • Płatność gotówką oraz kartą przy odbiorze +8 zł
  • Rozpakowanie i ustawienie mebli we wskazanym przez Klienta miejscu (tylko z zamówionym wniesieniem do mieszkania)
  • Wyrzucenie zbędnych opakowań (tylko z zamówionym wniesieniem do mieszkania) Dodatkowe usługi możesz wybrać w koszyku zgodnie z adresem dostawy.

    Po wysłaniu paczki z naszego magazynu, dostaniesz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Kurier poinformuje Cię o konkretnej dacie i godzinie dostarczenia. Dostawa jest realizowana w 2-godzinnym przedziale czasowym. Jeżeli data dostawy nie będzie Ci odpowiadała, zmienisz ją na stronie Zadbano. Instrukcję i link do strony znajdziesz w e-mailu od firmy kurierskiej.

    U kuriera Zadbano za przesyłkę możesz zapłacić przy dobiorze gotówką lub kartą.

    W przypadku dostawy bez usługi wniesienia, w wyjątkowych sytuacjach kurier może potrzebować pomoc z wyładowaniem paczki.

    Zamówienie z wniesieniem do mieszkania
    Kurierzy wniosą paczki do mieszkania, na Twoje życzenie mogą również meble rozpakować, ustawić we wskazanym miejscu oraz zabrać i wyrzucić opakowania

    Kontakt: 22 307 68 98

  • Rozmiary przesyłek

    Małe przesyłki

    Mniejsze paczki o wadze do 10 kg, na przykład dekoracje, takie jak świecznik, lustro lub zestaw talerzy.

  • Dostawa na adres od 16 zł
  • Odbiór osobisty od 9 zł
  • Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 570 zł
  • Duże przesyłki

    Większe paczki o wadze do 30 kg, takie jak złożona komoda, stół, krzesła lub zwinięty dywan o długości do 175 cm.

    • Dostawa na adres od 16 zł
    • Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 570 zł

    Przesyłki wielkogabarytowe

    Głównie meble takie jak duży stół, łóżko, narożnik lub większy dywan.

    • Dostawa na adres od 79 zł do 249 zł w zależności od wielkości produktu
    • Możliwość wniesienia do mieszkania

    Oddzielne doręczenie przesyłki

    Jeżeli w swoim koszyku masz produkty na zamówienie oraz dostępne od ręki, za dodatkową opłatą 9 zł możesz rozdzielić przesyłkę na dwie paczki. Dzięki temu wybrane produkty sprawią Ci radość nieco wcześniej.

    Zmiana daty doręczenia

    Jeżeli przewidywana data dostawy Ci nie odpowiada, możesz ją zmienić jeszcze w trakcie składania zamówienia na stronie z podsumowaniem.

    Wybierz nowy termin dostawy (w dostępnym przedziale 3 dni). Datę doręczenia można zmienić jedynie na późniejszą.